söndag 2 september 2018

Ny månad, nya utmaningar


Oj vad augusti försvann fort, plötsligt blev det september.
September innebär verkligen nya utmaningar, från och med i morgon har jag en helt ny och utmanande tjänst på jobbet :o Ska bli riktigt roligt men även lite läskigt, det är några år sedan jag hade en personalledande position i företaget.

September hoppas jag också för med sig massor av svamprundor i skog och mark. En sak vet jag att september har med sig, fortsatt massor av äpplen att ta hand om ;-)


Efter gårdagens underbart trevliga 100-års fest var det riktigt avkopplande att sätta sig på salongen och få naglarna fixade. Två av höstens nya färger. Den gröna är så himla snygg och blir nog en favorit som kommer att gå i repris :-)

Dags att återvända till mina äpplen.
Ha en underbar avslutning på helgen och en bra start på den nya veckan <3

1 kommentar:

Klevis sa...

Nytt jobb !!! Grattis vad ska du göra nu??