tisdag 28 augusti 2018

Som små konstverk


Nämnde lite kort i gårdagens inlägg att maken och jag köpte bröd på Feldt's bröd och konfekt, men jag undanhöll att jag även köpte My's vackra muggar och vattenflaska :-)


Trycken på emaljen kommer från My Feldt's akvareller till boken "Blåbärssnår, äppelskrutt och rabarberskugga". Helt ljuvliga, som små konstverk :-)


Just nu kan muggar och vattenflaska endast köpas på bageriet, men tanken är att de ska läggas i en webshop under hösten. Följ myfeldt eller feldtsbk för mer information.


Det finns fyra motiv på muggarna och vid köp går 10% till välgörande ändamål, "Barncancerfonden", "Rädda Bina", "Friends" och Rädda havet". Gillar det där att kunna förena nytta med nöje.


Jag kommer att njuta av de vackra muggarna och vattenflaskan, länge. 

Tisdag och jag tror att tröttheten verkligen anfaller från alla håll. Misstänker starkt att det beror på att mörkret kommer allt tidigare och att jag faktiskt inte är ute lika mycket längre.

Ha en härlig fortsättning på resten av veckan <3

Inga kommentarer: