fredag 17 augusti 2018

Fredag, här och nu


TGIF!
Efter gårdagens trista migrän känns det riktigt härligt med en fredag och energi i kroppen.
Så pass mycket energi att min arbetsplats fick byta plats i all hast :o


Jag snodde helt enkelt "bokhyllehörnet" ;-)
Här står nu sekretären och det jag behöver för stunden. När fotoljuset försvinner måste jag ju återigen fixa en plats för mina dagsljuslampor och lite rekvisita, men den dagen det bekymret.

Ha, ha, ha, när jag ser de här bilderna blir det väääldigt tydligt att det behöver målas om även här. Jag har lite svårt för gröna medaljongtapeter, men när jag ser dem dagligen blir jag nog "lite" blind ;-)

Fredag! Fredag och en helg med ändrade planer :o Men vad gör det, det gäller att vara flexibel.

Ha en härlig fredag och en underbar helg <3

3 kommentarer:

Team TrädgårdsFägring sa...

Ha en härlig fredat själv! Och du... jag tycker tapeterna är retro-snygga :)

Kram

HWIT BLOGG sa...

Håller med ovanstående! Retro-snygga :) Tapeter med mönster kommer mer o mer...
Ha den bästa av fredagar!
Kram från Titti

Villa Ryttarängen sa...

Kan nog hålla med dig Cat. Fast till vitt så kan den tapeten vara riktigt läcker. Retrofin. Kraaam Pia