fredag 24 augusti 2018

Återvändare


I bland känner jag mig så velig och nu har jag varit värre än någonsin. Sommaren har tärt på min hy och jag har varit i valet och kvalet hur jag ska hantera min känsliga hy.
Till slut föll valet, åter igen, på Exuviance. Jag har ingen koll på för vilken gång i ordningen jag faller tillbaka till just Exuviance men nu håller jag mig nog här ett tag.

Jag tillhör dem som inte sminkar mig alls, vilket också betyder att jag under många år varit dålig på att skydda min hy mot solen. Solens strålar är obarmhärtiga och har gett mig en hel del pigmentfläckar och det är hög tid att ta hand om dem.


Jag har valt deras "Age reverse" serie, men jag byter inte allt på en gång utan varefter mina produkter tar slut, en långsam övergång kan man säga :-)

Äntligen fredag och en helg framför oss :-)

Ha en skön avslutning på veckan och en bra helg <3

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Ja dom har underbara cremer som gör nytta! Jag har verkligen ingen hy alls :) Tunn, lättretlig och skör...testat Clinique nu några månader och gillar det också!
Bästa kramen från Titti