onsdag 20 juni 2018

Snart, snart är vi där


En arbetsdag kvar, eller en och en, del av en dag kvar att jobba innan midsommar och semester.

Både jag och maken har tidig semester, fyra veckor tillsammans och ingenting planerat. 
Jo, lite lösa planer har vi:
Färdigställa sovrummet och möblera upp det.
Spela golf, sola, bada umgås, äta och dricka gott.
Kanske någon tripp, till Öland, Skåne eller Halmstad.

Men vi gör precis som förra semestern, njuter av varje dag som den kommer utan en massa planer.
Semestern ska vara vila och kontemplation, en laddning av batterierna för att orka med hösten. 
Nästa planerade långledighet är ju inte förrän till julen :o

Ha en härlig fortsättning på resten av veckan <3

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Vad skönt! Jag längtar ihjäl mig efter ledighet nu utan måsten och planer. Kraaam Pia

HWIT BLOGG sa...

Låter skönt...jag jobbar vidare hela sommaren men trött är jag! Njut av lediga dagar nu och en skön midsommar :)
Kram från Titti