söndag 25 mars 2018

Hej, hej sommartid


En timme mer fototid, så härligt!
Jag tillhör de morgontrötta och har lite svårt att ställa om till just sommartid, men jag kan ändå inte låta bli att älska den där extra timmen vi får på kvällen.

Trots att vi steg upp en timme tidigare, har vi hunnit med massor :-)
Maken har hämtat vårt parkettgolv till sovrummet. Medan han var iväg och gjorde det målade jag alla lister i sonens rum.
Tvättmaskinen går för runt och påskens sill är preppad, i morgon blir det inläggningar :-)


Medan maken tapetserar tänkte jag koppla av i köket. 
Jag gjorde pastadeg i fredags som maken knåpade ihop en lasagne, för gudarna, av. Eftersom det blev lite pastadeg kvar, tänkte jag fixa lite svampfyllning till ravioli.

Ha en härlig avslutning på helgen, njut av sommartid och våfflor <3

Inga kommentarer: