torsdag 18 januari 2018

Tiden är mogen


Är det bara jag?
Är det bara jag som tycker att det är hög tid att börja unna sig den där "fredagsbuketten" igen? 
För mig räcker det med att titta ut genom kontorsfönstret på eftermiddagen och konstatera att dagsljuset dröjer sig kvar lite längre för varje dag :-) Våren kommer sakta, sakta till oss och det kanske går att skynda på den med en krispig "fredagsbukett" tänker jag.


Efter att ha suttit och pluggat till ögonen går i kors är det dags att borsta tanden och krypa ner mellan lakanen med något magasin eller kokbok. Natti, natti!

Ha en härlig start på fredagen <3

2 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Ja varför inte? Jag köper mig alltid en bukett varje fredag! Just nu blir det mängder av sköna tulpaner...förstås!
Ha en mysig helg!
Kram Titti

Klevis sa...

Tulpaner är ett måste nu då det betyder att våren är inom räckhåll dvs ljusare dag för dag