tisdag 12 december 2017

Utifrån och in


I helgen fick det bli lite vintrigare på den stora entrétrappan. Lite granris, en lykta, en urna och ett par gamla skridskor. Letar väl fram de gamla skidorna den kommande helgen :-)


Innanför dörrarna fick det bli lite enkelt, men välkomnande, med de nya granlyktorna  från Kähler. På hyllan under valde jag att ställa en träskål fylld med rådjurshorn.


Den sydafrikanska antilopen får stå för det exotiska inslaget ;-)


Tänker mig att komplettera med lite julblommor och kanske lite grönt under julveckan, jag får väl återkomma med bilder då :-)

Ha en härlig fortsättning på resten av veckan <3

1 kommentar:

Meta sa...

Det ser verkligen välkomnande ut hos dig. Jag saknar faktiskt att kunna fixa utanför dörren Här i trappen kan man inte göra det, så många som vill ha det som står där för de tror att man kan plocka med sig allt som står på allmän mark.Hur tänker man fattar inget.
Det får bli på kolonin i nästa år, nu vill T kunna gå med allsköns grejer upp och ner utan att slå ner nåt. Det har han ju rätt i.
Ha nu en fin och skön mitt i veckan i morgon
Kram Meta