tisdag 5 december 2017

Snart är vi där


Nedräkningen fortsätter och för varje dag kommer vi allt närmare :-)

Än så länge är huset stassat för advent, men efter Lucia har jag nog tänkt plocka in julens färger. 
Visserligen är det fortfarande många svala färger, men jag vill även plocka med min fina samling av antika julkulor. Jag har funderat på om jag kan hänga några av dem i cederträdet i år :o 

För att undvika att hamna i stress, har jag planerat att göra lite varje dag :-) 
Än så länge ser det ut att hålla trots sängliggandet några dagar. Det gäller ju att planera in lite luft också ;-)

Nu tror jag bestämt att det är dags att starta upp kvällsmaten :-)
Ha en härlig fortsättning på resten av veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Fin bild. Ja snart så är den här och snart är det hela över.. Tack och lov. Jag gillar advent och själva myset men sen... stressen och köphysterin gör mig sjuk nästan. Hoppas på en lugn och fin jul i år. Kraaaam Pia