fredag 29 december 2017

Något större bollar


Efter att ha ätit frukost, vinkat av dottern med pojkvän och röjt lite i källaren körde vi upp till Emmaboda och bowlinghallen. Jodå vi kan roa oss även med lite större bollar än golfbollar ;-)
Maken, som tjuvtränat med sina kollegor, var hyfsat på gång, men .....


Han fick dela segern med sonen. 
Jag? jag håller ju i kameran ;-) 
Jag fick bekänna mig besegrad tre gånger och dessutom inse att bowling inte riktigt är min bästa idrottsgren.
Men roligt hade vi, ingen av oss följde med klotet och ingen av oss hamnade i rännan!!


Ha en härlig start på helgen <3

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Roligt att bowla. Tyvärr blir det av så sällan. Får bli bättring. Kraaaam Pia

Charlotta sa...

Bowling är inte min gren heller. Vågar inte ens prova en rörelse som innebär vridning med tyngd... Men man kan ju ha roligt tillsammans även om alla inte kan kasta "bollen". :)
Gott nytt år!