torsdag 21 december 2017

Julen har landat


Nu är det nära, en enda dag kvar att jobba innan julledigheten tar vid.


I dag blev det en lite kortare arbetsdag, maken och jag hade viktigare saker för oss ;-)


Eftersom barnen kommer hem för helgfirande bestämde vi oss för att hämta dem och deras packning, först sonen i Halmstad och sen dottern i Karlskrona.


Trogna läsare ser med tydlighet att bilderna inte är hemifrån oss, istället bjuder jag på juliga bilder från dotterns lägenhet. Har jag sagt att hon är julnörd och kan konsten att njuta av juletiden, framför allt den viktiga väntetiden fram till jul.


En alldeles egen julgran, jag vet att dottern verkligen sett fram mot den. Mycket ljus, stjärnor och julstämningen har landat.


Nu tar jag sats för den allra sista arbetsdagen för det här året. Ha en härlig fortsättning på resten av veckan <3

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Du får en stor och varm kram i julklapp från mig!
Ha nu den bästa av jular...
Titti