fredag 1 december 2017

Blå spets


Är det någon mer än jag som ibland bara känner att det där, det där är jag?

Hade redan funderat ut att jag skulle överraska den här julen och ha samma blus som de senaste fem åren. Visserligen en Odd Molly favorit med det mest fantastiska röda broderi man kan tänka sig. Men sen kände jag att det kanske var dags att förnya sig lite :o

Satt och slötittade på nätet och döm om min förvåning när klänningen med mitt namn på dök upp :-)


Marinblå, snygg urringning, läcker vidd i ärmslutet och lagom längd för mina, lite korta, ben. Tänker mig min gråa kashmirschal över axlarna om det blir lite kyligt 


Fortfarande lite blek om nosen, men det syns tydligt att det är en hiskelig tur att jag har en tid hos frissan nästa vecka ;-) mina "bad hair days" blir bara fler och fler, typ varje dag :o

Första december och med ytterligare en box avtickad kommer allt närmare första advent.
Ha en härlig start på helgen <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Åhh vad fin klänning du köpt och jisses vad du krympt. Tufft Cat! Kraaaam Pia