tisdag 21 november 2017

Känna in enkelheten


Tänkte visa några av helgens inköp, fyra muggar, en bricka och några grisar.

Fyra vita muggar med citat från Ernst design tillsammans med en oval formpressad ekbricka från åry home, fick bilda stommen till en av årets adventsljusstakar.


Eftersom jag ville behålla renheten fick endast några Ib Laursen grisar av obehandlat trä fullända adventsljusstaken. Grisarna stod och ropade på mig i Susannas station och fick självklart följa med hem.


För att få de långa gilleljusen från Liljeholmen att stå stadigt, har jag fyllt mellanrummet med mungbönor :o Japp, de var out-dated och hade perfekt storlek!

En bricka, fyra muggar, fyra ljus, några grisar och lite mungbönor fick alltså bilda adventsljusstaken i vardagsrummet.

Ha en härlig fortsättning på resten av veckan <3

1 kommentar:

Meta sa...

Fiffigt. Det dr enkla avskalade är fint att se på. Tyvärr blir det aldrig så hos mig, vet egentligen inte varför Jag gillar det ju. Ska kanske börja tänka på adventsstakar jag med.
Ha det gott i snöyran
Kram Meta