måndag 4 september 2017

Dansar, dansar inte


Jag dansar i normala fall inte, ännu mindre idag :o
Efter en andra behandling av naprapat-Åsa är jag ledbruten igen, inte lika mycket som förra gången, men ledbruten. 
Ingen dans i kväll! för min del.
Annat blir det i morgon, då ska jag minsann bjuda upp både min pilatesboll och min foam roller till ett rejält kvällspass ;-)

Vi har bjudits på gråväder av det blötare slaget under ett helt dygn. Inte undra på att det är skönt att klä på sig tjocktröja, tofflor och en stor filt :-)
Men jag kan lova att trädgården och naturen utanför staketet njuter av blötan som kommer, för den behövs.

Måndag, igen, och en helt ny vecka med nya utmaningar. 
En ny bok ligger på sängbordet och väntar. Ha en härlig fortsättning på resten av veckan. Tjingeling.

1 kommentar:

Meta sa...

Ja du det är ett pysslande med kropp och själ för att allt ska bli bra. Läsa det är nog snart det enda man orkar i detta trista vädret. Tur jag har datorn åxå.
Ha det gott i vecka
Kram Meta