tisdag 13 juni 2017

Kura och kurera


 Så som vädret är, blir det nästan som att kura skymning. När de svarta regnmolnen drar ihop sig blir det riktigt mörkt, däremellan skiner solen och det finns lite antydan till sommartemperatur.

Min förkylning är äntligen på väg bort, men jag drar fortfarande på en envis hosta som ger både dålig nattsömn, heshet och huvudvärk.


Jag har varken tid eller lust att gå omkring trött och orkeslös! Men jag har bestämt mig för att i morgon vänder det!
Jag har ju en ny golfklubba i bagen som jag inte hunnit slå med ännu. Det börjar ju snart att dra ihop sig till midsommar och den traditionella midsommargolfen, då behöver jag kunna använda alla tillåtna vapen ;-)


Men först tar vi en slapp tisdagskväll med filt, dator och böcker.
Ha en härlig fortsättning på resten av veckan.

Inga kommentarer: