tisdag 2 maj 2017

Vårklipp


Gräsmattan har ju fått sin första klippning för våren, så varför inte jag ;-)

Visserligen klipper jag mig ju var sjätte vecka och lägger slingor i överhåret varannan gång. Men det är ändå något speciellt med den där korta, shinglade sommarnacken.

Min riktiga hårfärg? Den där råttfärgade i botten :o 
Kanske den är något mörkare för stunden, jag försöker nämligen tona ner det gula i slingorna med silverschampo just nu :-)


Så lyxigt, härligt att få starta en arbetsvecka på en tisdag :-) Känns som om nästan halva veckan redan gått! 
Men än är det tisdag och morgondagens kvällsmat ska förberedas, kycklingpaj på helgens rester :-)

Förresten, om du inte har läst om vår Fisk- och vinkväll på Saltö Fiskrestaurang, så hittar du det inlägget HÄR.

Ha en härlig fortsättning på resten av veckan.

1 kommentar:

Veronica sa...

Vet du! Jag skulle vilja klippa mig så där kort... Fast jag tror inte att jag passar i det. Eller page, Eller bara klippa upp? Eller toppa och låta det växa ännu längre?

Det är så svårt tycker jag... Enkelt med långt för då kan jag göra en fläta sen är det klart :)

Snygg är du i varjefall!

Må gott!