torsdag 11 maj 2017

Reflektera mera


Mina nya träningskläder har ju kommit :-)

Eftersom jag tänkt använda dem när jag springer är det tur att de har ordentligt med reflexer ;-)
Noop, inlägget är inte sponsrat, jag använder Röhnisch för att det är de träningskläder som passar min kroppsform allra bäst.


Gillar verkligen tightsen med sina olika mönster, ser lite ut som kortbyxor med tights under :o
Sen var det lite kul att maken konstaterade att jag inte skulle synas om jag satte mig på dynorna till trädgårdsmöblerna. Det är baske mig samma färger och nästan samma mönster.


Nu är det bara värmen som fattas, men jag håller tummarna för en runda i morgon :-)
Har jag nämnt att jag älskar yoga?

Ha en härlig fortsättning på resten av veckan. Tjingeling

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Jag tyckte precis att jag kommenterade detta inlägg fast jag glömde kanske att trycka på publicera. Jättesnygga träningskläder och du ser eså himlapigg och fräsch ut. Jag är ju som sagt i riktig obalans. Måste ta mig i kragen. Kraaam Pia