torsdag 18 maj 2017

Det är aldrig fel med bubbel



För exakt åtta år sedan gjorde jag mitt första blogginlägg på Cat's Passion, sedan dess har det blivit ytterligare 2 656 inlägg.

Mycket vatten har runnit under broarna och i januari 2013 bestämde jag mig för att dela bloggen i två delar. Cat's Passions fick behålla livsstilsdelen, Cat's bak- och matblogg fick ta över alla recept och inlägg om mat och dryck.

Blygsamma 1 500 sidvisningar per vecka gör att jag fortsätter att hålla bägge bloggarna fria från reklam och samarbeten. Hur det blir i framtiden vet jag inget om :-)

Oavsett hur framtiden blir är jag stolt över de gångna åtta åren.
Jag har lärt känna underbara människor, som jag sannolikt inte skulle lärt känna utan bloggen. 
Jag har utbildat mig i fotografering och bildbehandling, vilket jag troligtvis inte heller skulle ha gjort utan bloggen.

Jag hoppas att jag fortfarande kan inspirera några själar :-)

SKÅL!

Ha en härlig fortsättning på resten av veckan.

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Aldrig fel med bubbel. Vissa dagar så nästen krävs det lite bubblor. Bloggandet är värt att firas. Håller med dig om att man lärt sig så mycket och så nöjet att få lära känna nya vänner. En sån som du Cat. Kraaaam Pia

HWIT BLOGG sa...

Du inspirerar! Ja alltid lika kul att kika in till dig ska du veta...
Lite bubbel sitter aldrig fel, kanske en skål för våren också?
Kram från Titti