torsdag 4 maj 2017

Dagvill


Hur konstig vecka blev inte det här? Måndag på en tisdag och fredag på en torsdag :o
Kanske skulle införa det varje vecka ;-)

Nu är jag vårkittad på riktigt! Friserad i tisdags och nagelfixad idag :-)


Ljusa och korta, riktigt korta. Skönt när man ska hålla i en golfklubba, men också för att det är så mycket enklare vid trädgårdsarbete.


Sen var det ju det där med fredagen; vi hade egentligen planer för en långhelg på annan ort, men planerna ändrades. Vi lät ledigheten kvarstå och tar oss en annan typ av långhelg istället. Lite oväntad vardagslyx, bara så där!

Ha en härlig fortsättning på resten av veckan.

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Så vårfina naglar. Jag är avundsjuk. Du skulle se mina.. Hjälp. Njut av ledigheten. Kraaam Pia

HWIT BLOGG sa...

Vårsnygga naglar där! Jag har mina i jorden, du fattar, huuu...
Ha nu en skön helg nu - den blir som den blir!
Kram från Titti