onsdag 15 mars 2017

Hur gör jag plats


Nu finns jordsäckarna hemma, nu är det bara utrymmet som saknas :o

Det är hög tid att plantera om alla pelargoner och alla andra växter som stått på övervintring i garaget. Men frågan är ju var jag gör av dem? 
Växthuset är ju fullt av övervintrare allra redan! Det är på tok för tidigt att flytta övervintrarna vidare till nästa steg, som är altanen.


Jag börjar väl att plantera om pelargonerna, så får jag helt enkelt lösa problemet varefter.


Dagen har bjudit oss på ett underbart vårväder om än blåsigt. Synd bara att jag suttit i ett konferensrum med solgardinerna nerdragna :-(
Men nu är ju mer än halva arbetsveckan passerat och helgen är i antågande. Som vanligt kommer timmarna att gå i raketfart och det är fredag eftermiddag fortare än jag hinner blinka.

Ha en härlig fortsättning på resten av veckan. Tjingeling

Inga kommentarer: