tisdag 21 februari 2017

Vårvinter


Vårvinter när den är som bäst, sol, blåst och lite regn. Allt varvat under samma dag och det betyder en enda sak - snön är borta :-) För den här gången i alla fall.

Precis som snön, börjar förkylningen ge med sig. Men det är säkert för tidigt att ropa hej även här, men just nu är jag nöjd och tacksam för det lilla.


I morgon har vi redan nått mitten av den här veckan också och februari börjar närma sig sitt slut.
Vissa morgnar är det ljust när jag kör till jobbet och vissa är det ljust när jag kör hem, helt underbart :-)

Snart dags att göra kudden sällskap med en bok.

Ha en härlig fortsättning på resten av veckan. Tjingeling

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Här kom snön tillbaks idag. Fast jag vet att det snart är vår. Kraaam Pia

Meta sa...

Här har jag ingen snö lite blåst bara.Solen gör tppra försök att ta sig fram och det kan jag njuta av. Bakat och pulat i köket idag det ska ju göras det med.Hänger med till Stora staden på torsdag igen ska fira dotter.
Ha en fin och bra återstående del av veckan
Kram Meta