torsdag 23 februari 2017

Ombyte förnöjer, eller inte


Från gårdagens regnstorm till eftermiddagens strålande sol till kallgrader nu i kväll. Vårt gamla hus klarar inte av de här snabba temperaturväxlingarna, det är alltid för kallt. 
Tur att vi kan tända en brasa, sätta oss på fårskinnen och ta fram en yllepläd.


Efter en vecka med lite för långa arbetsdagar är det riktigt skönt att det är fredag i morgon, en fredag med två återbesök inplanerade. 
Det första återbesöket är hos läkaren. Jag säger bara det, fy fasen för att få urinvägsinfektion på vintern - man blir inte av med den helt enkelt.
Det andra återbesöket är hos optikern, jag är inte riktigt nöjd med mina nya glasögon. Jag hoppas att de löser det i morgon.

Men nu tar jag kväller tillsammans med senaste Lantliv som damp ner i brevlådan idag :-)

Ha en härlig fortsättning på resten av veckan. Tjingeling

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Hoppas du får en fin fredag...ja jag säger bara ÄNTLIGEN helg, det har varit en usel vecka!!
Kram från Titti