söndag 15 januari 2017

Vintersol


Efter en sovmorgon startades dagen på gymmet följt av en brunch/frukost. Vilken lyx! Både sovmorgon, träning och brunch innan tolv.


Tror inte jag visade mina "nya" naglar, kortare och naturella med lite, lite sparkle. Lika bra att förbereda händerna på att trädgårdsarbetet ligger bakom hörnet ;-)


I dag njuter jag av den underbara vintersolen från insidan. 
Efter gårdagens promenad, med dubbar på fötterna, insåg jag att vinterpromenaderna får baske mig vänta till isen smält på gatorna :o


Jag varierar min utsikt mellan den här och bakbänken i köket ;-) Några degar på G så det blir lite ombyte.


Dags att planera den kommande veckan, en matsedel som ska vara varierande och samtidigt passas ihop med jobbtider, aktiviteter och gymmet. 
Min kropp har, med hög röst, talat om att det är dags för detox. Så får det bli! Citronvatten, spirulinadrinkar och smoothies till frukost och lunch, endast en lättare middag på kvällen.

Oj, oj, oj, dags att fånga degen! 
Ha en härlig avsutning på helgen och en bra start på den nya veckan. Tjingeling

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Du verkar vara så full av energi jämt. Avundas dig. Härliga tankar om maten och naglarna är jättefina. Kraaam Pia