fredag 14 oktober 2016

TGIF


En riktigt jobbig jobbvecka är äntligen till ända :o Tack och lov för att det är fredag!

Nu håller jag tummarna för att hostan och huvudvärken ger med sig under helgen. Oavsett vilket, måste växthuset städas ur och isoleras. De känsliga medelhavsväxter måste bara helt enkelt in. Det finns inget val, liksom!

Om orken finns ska jag även bege mig ner till Karlskrona och hämta mina gardinstänger :-)

Men nu tänker jag ta fredag på riktigt, stänga av min väckarklocka och krypa ner under täcket.

Ha en härlig avslutning på veckan och en fin start på helgen. Tjingeling

2 kommentarer:

Meta sa...

Jodå här städas det för fullt nu är det alla pelargoner som ska ner i sina kassar till vintervilan.
Hoppas verkligen att du piggar på dig för inte är det kul att vara så där inte.
Kram Meta

Villa Ryttarängen sa...

Ja det är hög tid nu att städa växthuset. Ska bara ...först. ha Ha! Ha en fin lördag. Kraaam pia