fredag 21 oktober 2016

Fredagsinspiration


Fredag och Lantliv i brevlådan :-)

Kanske lite tidigt för julinspiration, men det lättar upp gråvädret utanför.


En stor kopp te, en härlig filt och krypa upp i läsfåtöljen :-) Bästa fredagseftermiddagen vetja!

 
Om några timmar dyker maken upp efter 10 dagar på andra sidan Atlanten. Då blir det baske mig ett glas bubbel, eller två ;-)

Men nu kryper jag upp i fåtöljen och startar min fredag! 
Ha en härlig fredagskväll och en fin start på helgen. Tjingeling  

1 kommentar:

Meta sa...

Ja men bästa fredagen i månaden nästan då. Lika glad blev jag behövde ha nåt att förvirra hjärnan med.
Lite marmeladkok och ett sjukhusbesök hos kära väninnan. då behövs nåt att koppla av med.Det blir en lång ensam helg sen på det.
Ha en härlig helg och hälsa gubben välkommen hem från mig med.
Kram Meta