fredag 8 juli 2016

Sommarfina händer


Bara så där fick jag nog!! Kände att det var hög tid att göra någonting åt vinter- och vårslitna händer. Behövde verkligen få bukt med mina spruckna och flagande naglar. 
Det fick helt sonika bli manikyr, sen förstärkning och gelélack på naglarna :-)

Kanske inte typiskt mig, men somrigt. Somrigt med lite lätt aprikosrosa och glitter ;-)  
När jag får tillbaka min längd på naglarna igen, får det bli något som är mer jag :-)

Efter en eftermiddag i semestertrafiken runt Ölandsbron och Kalmar innerstad är det ganska skönt och bara ta en kopp te, en käckemacka och njuta av att det är fredag.  
Nu ska jag bara njuta av att vara ledig ända fram till måndag morgon då det är dags att stämpla in igen :o

Ha en fin avslutning på veckan och en bra start på helgen. Tjingeling

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Åhh så fint! ja det skulle jag behöva nu efter rensning av ogräs i vår igenvuxna trädgård. Kraaaam Pia