onsdag 13 juli 2016

På annan plats


I stället för att sitta på min vanliga plats med datorn, sitter jag på ett ytte-pytte-litet hotellrum i Stockholm. 

Uppe fyra i morse för att passa en taxi till Ronneby och Kallinge flyplats. En timmes flygresa till Bromma och endast några minuter till kontoret. Två långa dagar med möten!
Tur att jag inte reser lika mycket i jobbet längre - det tar på krafterna med ybertidiga morgnar och sena kvällar.


Torsdag kväll åker jag hem igen, det blir nog rätt sent eftersom det även i den riktningen blir till Ronneby och taxi genom skogen hem.

Ha en fin fortsättning på veckan. Tjingeling

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Livet är som det är, lite hipp som happ och annorlunda ibland. Kraaaam pia

Meta sa...

Du har ju fina lavendelblommor du med tids nog växer de ihop Gör som grannen klipp och stoppa ner i jorden då går det fortare.
Har lovat mig själv att det ska bli ett persikoträd mot husväggen nästa år. lääängtar det är så gott med de egna.
Ha det så gott i stan och njut av "landet" när du kommer hem
Kram Meta