måndag 4 juli 2016

Lite ostadigt


Så har minsann vädret varit idag, lite ostadigt. Sol omväxlande med ösregn och duggregn.
Men vad gör väl det, jag sitter ju ändå på jobbet större delen av dagen. Visserligen kan jag mer än gärna erkänna att jag hellre ser en sol utanför mitt fönster än tornande åskmoln.

Lagom till jag skulle köra hem kom en stor sol fram och skingrade alla moln :-) 
Jag tar det som ett tecken ...... snart kommer något positivt.


Men jag måste bara erkänna, oavsett väder, räknar jag ner, trots att det är lååångt kvar till semester. Det blir väl till att hitta på lite roligheter som avbrott till vardag och rehabträning, så går tiden i alla fall lite fortare. 
Tro inte att jag motsätter mig rehabträrning, det är bara det att jag vill träna på riktigt istället.

Ha en härlig fortsättning på veckan, oavsett vad du gör. Tjingeling

1 kommentar:

Meta sa...

Allt är inte som man vill har jag lärt mig med mitt tränande. Bäst att lyda de som vet.
Jodå skurar här med men just nu en sol på mig.
Ha det gott och njut var minut
Kram Meta