fredag 20 maj 2016

Uppfräschad sommargarderob


Sakta men säkert kommer sommartemperaturerna tillbaka och med det suget efter en förnyad garderob.
Jag har letat och letat, men sen så passade jag på nere i golfshopen i går kväll :-)


En klänning minsann, bilderna gör den inte rättvisa ser jag nu, men ni får tro mig den är jättesnygg!
Jag är ju så där väldigt färgglad ;-) så svart och vitt passar mig perfekt. Men det som fällde avgörandet var det supersköna materialet. Perfekt redan nu med ett par leggings och med bara ben när temperaturerna tillåter.
Utöver klänningen blev det dessutom ett par svarta stretchbyxor och en vit stickad tröja. 


Annars älskar jag fortfarande klänningen jag köpte förra året, till dotterns examen. Det är den finaste klänning jag någonsin haft och det stod mitt namn på den redan i skyltfönstret. 
Jag har en ful ovana att prova först och kolla prislappen sen :o Det är ingen bra ovana, tur att jag köper kläder så sällan ;-)

Men nu tar vi minsann fredag och jag ser fram mot att njuta av ett par dagars ledighet. 

Ha en bra start på helgen. Tjingeling

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Snyggt! Enkelt och väldigt fint...så ska det se ut! Ja klänningar har jag inte många av, inte en enda kjol heller ha ha...min garderob är inte inspirerande för tillfället men men.
Nu tar vi lördag!
Kram från Titti