måndag 21 mars 2016

Modell i blått


När vi målade om i vardagsrummet plockade vi givetvis ner våra tavlor. Det är inte många som har hittat sin, eller ens någon, plats igen.
I helgen plockade jag fram en av mina favoriter, men exakt var den ska sättas upp vet jag inte ännu.


Den är ju ganska stor, dov i färgerna och kräver sin plats. Men den får stå på skåpet ett tag, så vi vänjer oss vid storleken och färgerna ;-)


Efter en helg med underbart vårväder, blev det grå vardag igen. 
Men det är en kort arbetsvecka för min del, en arbetsdag av tre och en halv är avklarad. 


Jag håller tummarna för att vi ska få se lite mer sol den här veckan. Den behövs, allt blir så mycket lättare då :-)

Ha en härlig kväll och en bra start på morgondagen. 
Tjingeling

1 kommentar:

Meta sa...

Ja du önska kan man ju alltid. Vi får visst regn eller snö i Stockholm det kanske passar bäst med regnrock och sjöstövlar då Haha på värsta krogen. Du ska se den hamnar nog där den ska så småningom.Ha det gott och njut även de grå dagarna då känns det bättre sen
Kram Meta