tisdag 23 februari 2016

Våren är ju här :-)


Vårtecknen sprider sig som en löpeld i bloggar, på IG och fb. Även SMHI sprider vårtecken omkring sig, några få kustnära platser i södra delen av vårt avlånga land har högtidligt förklarats ha fått vår.
Nu är det ingen tvekan, våren har kommit. Sen måste jag ju tillstå att det var svårt att tro det idag ;-)

Dagens väder har innehållit det mesta, sol, regn, snö, blåst och lite råruggigt uppehållsväder.
Men de få stunder solen varit framme, jaa då är det vår i luften :-)


Nu äntligen känner jag att kroppen svarar på träning efter influensan :-) Söndagens gympass följdes upp av ytterligare ett idag. Ni vet beach 2016 ;-) Nää, skämt åsido, jag tränar bara för att må bra!

Mina ord har visst tagit slut :o Tror det är bäst att krypa ner mellan lakanen och ladda för morgondagen.

Ha en fin kväll och en bra start på morgondagen. 
Tjingeling

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

ja man vet liksom att det snart är vår fastän det är lite gråkallt mellan varven. Jag ligger på latsidan och kommer inte igång med träningen, kommer inte i gång med någonting faktiskt. Kraaam Pia

Meta sa...

Man är ju inte bortskämd med fina dagar precis så det är bäst att njuta av allt så mycket det går.
Ha det bra resten av veckan
kram Meta