torsdag 4 februari 2016

Totalt däckad


Det blev en ofrivillig bloggpaus här och det finns risk för att det fortsätter några dagar till.

Jag som inte hade återhämtat mig riktigt från den förra omgången, har fått besök av en ny mycket otrevlig basilusk. Blivit liggande med över 39 graders feber, värk i hela kroppen, hostan från hell och en huvudvärk som inte är av denna värld. Med andra ord, jag gör inte många knop :o

Men jag behöver inte känna mig ensam, både maken och sonen hostar i kapp med mig :o

Till vi ses nästa gång. Tjingeling

4 kommentarer:

Meta sa...

Joho du det där vill jag inte ha mer av Tur att det inte smittar via bloggandet i alla fall. Krya på dig i massor och resten av familjen också
Ha det så gott ni kan sov det har jag gjort
Kram Meta

Villa Ryttarängen sa...

ja jag vet ju vad du genomgår, stackars dig. Krya på dig och det går över fast man inte tror det. Kraaaam Pia

HWIT BLOGG sa...

Usch vilka bacillusker du åkt på! Men lika bra att få allt när man ändå är sjuk brukar jag tänka, hoppas du kan njuta lite av helgen i alla fall! Krya på dig...
Kram från Titti

Eva sa...

Aj då! Jag har lyckats smittats av något liknande, och har tillbringat veckan ungefär som du. Roligare kan man ha...
Krya på dig!!!
Kram Eva