fredag 12 februari 2016

Äntligen fredag, en solig fredag


Så blev det äntligen fredag, den här fredagen är verkligen välkommen :-) Egentligen känner jag mest för att bara packa en väska och ta en hotellweekend, men det får bli en annan gång :o


Så bara för att det äntligen är fredag har jag tagit en rejäl svängom med snabeldraken. Nu är det tyvärr dags för en huvudvärkstablett, men sen, sen är det dags för fredag på riktigt ;-)


"Fredag på riktigt" brukar betyda god mat, ett glas vin och slockna i soffan innan klockan åtta ;-)

Den här helgen hoppas jag på lite fotografering, så det är bäst att ladda kamerabatterierna och kolla att kamerastativet är på sin vanliga plats. Packa kameraryggsäcken och en picknickkorg, sen är min helg en tio-poängare :-)


Ha en härlig fredagkväll. 

Tjingeling

3 kommentarer:

Meta sa...

Det låter som en bar helg det där. Ska ju bli sol och fint väder.Få se vad jag hittar på.Plantera lite blommor blir det i alla fall.
Önskar dig en skön helg
Kram Meta

Villa Ryttarängen sa...

Din helg verkar bli avkopplande. Synd att du har ont i huvudet bara. Klart du ska vara vaken tills efter på spåret. Kraaam Pia

HWIT BLOGG sa...

Låter ju som en skön helg med kameran och allt! Jag ska ta det lugnt...kanske en LÅNGSAM promenad om vädret tillåter, vi får se.
Kram till dig från Titti