måndag 11 januari 2016

Vardag igen


Nu märks det verkligen att jul- och nyårshelgen är förbi. Skolskjutsar som kör skytteltrafik förbi på gatan och parkeringen på jobbet är lika knökfull som vanligt.

Då är det bra att vara full av energi och morgonpigg!!

Energi har jag massor av, men jag tillhör definitivt inte de morgonpigga. Jag kan med nöd och näppe masa mig upp strax efter fem - allt för en parkeringsplats ;-)
Skämt åsido, det är skönt att sätta sig i bilen vid fyra på eftermiddagen och faktiskt slippa använda helljuset på vägen hem :-) Gissa om det gör mig full av energi! Jag älskar när ljuset återvänder på eftermiddagarna.

I dag packar jag den lilla väskan, i morgon kommer taxin fem för transport till flygplatsen. Känns som att det knappt är idé att gå och lägga sig :o

Ha en fin, fin måndagskväll. 

Tjingeling 

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Ja tänk om man var morgonpigg - något som står på min önskelista! Men jag är en sjusovare...Flyg försiktigt nu och ha en skön onsdag.
Kram från Titti