måndag 7 december 2015

Var sak har sin tid


Det som var tänkt att bli en normal arbetsdag, blev ytterligare en dag med alvedon, zyx och hostmedicin :-(

Det är bara att inse fakta, var sak har sin tid, det går inte att stressa bort baseluskerna från kroppen.


När energinivåerna inte är på topp är det enda rätta att googla inredning. Just nu är jag inne på textilier. 
Jag vill få in lite mer textilier i vardagsrummet när det blir klart. Helst i form av naturliga material och färger, linne tror jag blir mitt val.

I dag leker solen med sina skuggor på väggarna och jag njuter av dagsljuset, den korta tid det varar.


När mörkret faller på eftermiddagen tänds glastomtarna från Johansfors glasbruk och sprider ett varmt ljus. 
Jag älskar de där tomtarna, men det beror nog på att de bara är framme tre, fyra veckor om året :-)

Ha en härlig kväll och en bra start på morgondagen. 
Tjingeling

2 kommentarer:

Meta sa...

Precis som jag sa. Har varit me förr. Tomtarna är söta och det är faktiskt alltid lika roligt att leta fram julpyntet i tomteväg varje år och lika skönt att stoppa undan det vid tjugondaknut.
Krya på dig
Kram Meta

HWIT BLOGG sa...

Ja VILA, denna underskattade syssla som jag tränar på och är SÅ dålig på men ack så viktig när man inte är på topp! Krya på dig nu med honung och varmt te...
Kram,
Titti