tisdag 17 november 2015

När huvud och kropp inte vill samma sak


Hur frustrerande är det inte när huvudet vill en sak och kroppen säger något helt annat :-(

Men en sak löste huvud och kropp galant tillsammans, C9, förändring på nio dagar. Tiden har gått så fort! 
Jag nådde mitt viktigaste personliga mål, dessutom blev jag några kilo lättare och några centimeter mindre runt midjan bara så där ;-) 

Tack helheten och tack Stina för tipset och supporten :-)

Nu ska jag fortsätta på den bana jag startade redan i maj, med daglig motion och träning när kroppen tillåter. Jag satte upp målet minus 12 kg på 12 månader, så här långt visar vågen minus 8 kg :-) 

Även om det är 1,5 vecka kvar sitter jag just nu och klurar på var jag ska börja adventspynta, med vad och hur.

Ljus har jag i alla fall köpt hem, en ljusstake är hem-klickad och på väg, resten får bli med det som finns hemma eller i skogen. Någon eller några julstjärnor åker upp i fönstren sen har jag inte bestämt hur jag gör med.

Nu undrar jag hur du gör, adventspyntar du traditionellt eller varierar du dig?

Ha fin avslutning på kvällen och en bra start på morgondagen. Tjingeling

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Vilken målmedveten och duktig kvinna du är. Jag sätter upp mål men når inte dit. Jag ska nog ändra lite i år, brukar annars göra typ lika varje advent. Vi får se.. Kraaam Pia