torsdag 8 oktober 2015

Jag fastnade


Till slut sa mitt huvud STOPP!
Jag vet egentligen inte varför, det är nämligen inte migrän. Halva huvudet vill inte vara med, det går inte ens att borsta håret eller ens nudda huvudet :o Misstänker väl att jag har fått någon bacill, det är många på jobbet som är och har varit sjuka.

Men jag lyssnade på huvudet och med massor av te och pillerknaprande, har dagen omväxlande tillbringats i soffan under en varm pläd eller i fåtöljen med datorn i knät.

Jag har letat lite inspiration, julstjärnor :o och bokskåp. Julstjärnor hittade jag inga men ett antikt bokskåp som är "to die for", nu gäller det bara att lyckas övertyga maken om skåpets förträfflighet ;-)


Har ni sett mitt fina "datorbord"? Alla ideér är bra, utom de dåliga ;-) I dag är det en äppellåda på högkant.

Medan jag väntar ut mitt högst irriterande huvud, får jag väl fortsätta leta inredningsinspiration.

Ha en skön kväll och en bra start på fredagen. 
Tjingeling

2 kommentarer:

Meta sa...

Usch då det där låter inte alls uppiggande. Ta det lugnt du kanske har stressat för mycket på sistone. Det r tur att datorn finns ibland det är inget vidare att bara sitta och hoppas på att det onda ska gå över.
Krya på dig och ha det så gott du kan
kram Meta

Villa Ryttarängen sa...

Hua Cat! Ont är inte alls bra. jag sitter här och våndas med onda armbågar och trötthet. Hoppas du kan vila ordentligt och att värken ger med sig. Att sitta vid datorn är ganska så helande tycker jag. man glömmer tid och rum, ja smärtan helt enkelt. Kraaaam Pia