tisdag 1 september 2015

Lite extra vardagslyx i en box


Efter en natt med alldeles för lite sömn är jag trött! Vaknade strax efter 4 i morse av muller och ständiga blixtar, jag är himla tacksam för att ovädret höll sig på avstånd.

När jag kom hem hade den andra boxen dimpt ner i brevlådan, höstrosa blandat med syndigt svart. Den förra Glossyboxen delade dottern och jag på, det blir nog samma den här gången.


Läppbalsam och cellulitekräm passar mig som handen i handsken ;-) Ögonfransprimer och ögonskuggepenna passar dottern bättre. Sen är frågan vem som tar hand om "brun-utan-sol-ansikskrämen" ;-)

Sen måste jag ju bara!!!! 
Vi har plockat första fikonet från det nya trädet, vilket fikon sen. Så stora fikon har jag baske mig bara sett i butik. Ska bli riktigt spännande att smaka :-) Tre till finns kvar på trädet för senare plock.

Ha en skön kväll och en bra start på morgondagen. Tjingeling

Inga kommentarer: