tisdag 25 augusti 2015

Vardag igen


Men så snabbt det blev vardag och semestern ett härligt minne :o
Gårdagen försvann i ett nafs, först jobba och sen helt plötsligt är det mörkt och sängdags.


På inredningsfronten händer det just inte så mycket just nu, vi samlar kraft för det återstående jobbet i vardagsrummet och lite småpill i köket.
Vi köpte ju lite fåtöljer som ännu står travade på hög, det är enklast så. Senare under hösten flyttar dottern och hennes sambo till ny och större lägenhet, så vi vet inte vad som försvinner här hemifrån och vad som tillkommer.
Men lite blommor funderar jag på att köpa hem, krukväxterna har ledsnat på mig och behöver bytas ut ;-)


Nu är det bara några få dagar kvar av augusti, men än så njuter i alla fall jag av värme och sol så fort jag får möjlighet.

Dags att ladda för gymmet :-) 

Ha en härlig kväll och en bra start på morgondagen. 
Tjingeling

1 kommentar:

Meta sa...

Det är skönt att få lite vardag så man kan känna av sina lediga dagar. Än känns det som sommar så det är bäst att njuta och ta vara på det som är kvar. Har regnat här igår och natt så växter och bär mår lite bätre nu.
Ha det så gott mitt i veckan
Kram Meta