onsdag 17 juni 2015

Det mulnar på ......


... det mulnar minsann på och har börjat duggregna så smått. Men just idag, just idag bryr jag mig inte så mycket om det.

Jag är trött, trött och rejält sliten efter gårdagens Stockholms resa. Det är bara att inse att jag orkar inte så långa dagar som dessutom blev längre än planerat. Istället för att flyga hem från Bromma som planerat runt åtta, blev det taxi till Arlanda och flyg därifrån, 1,5 timme senare. Det är precis vad man önskar sig när kroppen redan börjar säga ifrån, efter att ha varit uppe sedan fyra på morgonen. Men jag kom ju hem till slut - jag är nöjd med det, det kunde ju varit värre:o

Jag smet med andra ord lite tidigare hem från jobbet idag och fick sällskap med dottern. Hittade senaste numret av Lantliv i brevlådan, så jag vet minsann vad jag ska göra ikväll ;-)


Men först kolla degen, som står på jäsning och försöka få till en inköpslista till kvällens middag.

Ha en härlig avslutning på kvällen och en bra start på morgondagen. 
Tjingeling ❤️ ❤️

Inga kommentarer: