lördag 3 januari 2015

Långsammare tempo ......


..... det tar lite tid, sakta men säkert börjar TV-rummet att återigen bli ett TV-rum men klart gemytligare än tidigare.

Alla sladdar är tillbaka på sin plats och därmed kan alla "burkar" flytta tillbaka till sin.

Gardinskenorna kommer, med lite tur, på plats på måndag när affärerna har öppnat igen.


Däremot tar det nog ytterligare ett tag innan det kommer gardiner på plats. Jag har i alla fall bestämt mig för vitt linne, troligtvis från Himla, men helt 100% säker är jag inte ännu.

Om någon vecka eller två är jag troligtvis redo att visa helhetsbilder :-)


I dag tar jag allt i lite långsammare tempo, försöker trycka tillbaka en ilsken förkylning som hade med sig dunderhuvudvärk och feber.

Ha en skön lördag. Tjingeling ♥ ♥

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Näe så trist, är det din tur nu. Jag har så sakta kommit tillbaks till det normala har tom tränat i dag ordentligt...Det ser så fint ut hos dig vännen.. Kraaam Pia