onsdag 14 januari 2015

Bädda för god sömn .....


...... jag har ledsnat på att sova i T-shirt storlek xxl, nu har jag för första gången någonsin unnat mig ett nattlinne :o
Det är inte vilket nattlinne som helst, det är mjukt som ...... bara Beach House kan.

Påslakan & örngott Ikea, natt linne Beach House
 Med dubbla fluffiga duntäcken och gosiga kuddar, vore det underligt om jag inte skulle kunna få god nattsömn :-)

Sängbord och lampa Ikea, övrigt vintage
 Jag har dessutom förberett med ljusstake på sängbordet, för första gången på mycket länge hade vi strömlöst när jag kom hem från jobbet :o
Så.... det gäller att vara beredd med ljusstakar utställda lite varstans.


Dags för kökstjänst ;-) Ha en härlig onsdagskväll. Tjingeling ♥ ♥

3 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Vad lyxigt! Sova är ju så skönt och viktigt. Snyggt med kromat där på sängbordet, enhetligt och armoniskt. Kraaaam Pia

Elle sa...

Lampan gillar jag skarpt! Letar efter nya sängkläder men tycker att det är lika svårt att hitta de passande, som att hitta skor som passar mig.
Bra att ha ljus framme. Det har jag med, men det händer att tändaren är svår att hitta i mörkret.
Ha en skön kväll!
kram Elle

Meta sa...

Som tur är det inte ofta vi är strömlösa här i lägenheten. Men ljus gå det åt ändå. Det ser gosigt ut att krypa ner där.
Sov gott i natt
Kram Meta