onsdag 31 december 2014

Årets sista dag .........


.......första penseldraget Kalklitir är draget och det finns absolut ingen återvändo. Nu blir en av de vita, vita väggarna smutsgrå :-))

Maken ser kanske inte helt nöjd ut :o men han vänjer sig!


I det kalla dagsljuset och efter en timmes torkning ser färgen mer rättvisande ut. Minst ett lager till ska på men det får bli i morgon. 

Snart är vi fem samlade, maken och jag släpper penslarna för idag, går över till knivar och stekspadar i köket ;-)

Om några timmar har vi med gemensamma krafter fått ihop en trerätters som vi avnjuter hela familjen tillsammans.


Önskar er, mina härliga läsare, ett underbart slut på 2014 och en riktigt bra start på 2015. 

Tjingeling ♥ ♥

4 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Önskar dig det bästa till det nya året!
Hoppas du får en kul kväll med god mat och glada vänner...
GOTT NYTT ÅR till dig!
Kram,
Titti

OF SPRING AND SUMMER sa...

Önskar dig ett Gott Nytt År!
Kram IOngrid

Meta sa...

Det är att jobba in i det sista på det gamla och tidigt på det nya lär det nog bli med om jag känner er rätt, allt för att få det färdigt. Det blir säkert jättesnyggt när allt är på plats.
God fortsättning på det nya året
Kram Meta

G:a Affären sa...

Så mysigt att få fira in det nya året med hela familjen. Och ni har gjort som jag, släppt målarpenseln för att äta gott och skåla in 2015.
Gott Nytt År önskar jag dig!

Kramar /Cia