onsdag 12 november 2014

En annan form som omväxling .....


..... jag tycker att lingonris är så himla fint och det är inte riktigt advent utan lite lingon- och blåbärsris inomhus. Under årens lopp har jag gjort otaliga kransar, ett och annat hjärta och i år ville jag testa något annat.
Tidigare inlägg finns bland annat HÄR och HÄR.

Men jag vet inte om just en stjärna var den rätta formen :o 

Jag tror minsann att jag får gå ut en ny runda i skogen, hämta nytt lingonris och binda lite mer traditionella kransar :-)


Efter en riktigt dimmig inledning på veckan har vi onsdag igen, det återstår dock att se vilket väder den här dagen bjuder på när det väl ljusnar.

Ha en härlig onsdag. Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Meta sa...

Ja visst ja nu är det kransdags igen
Undrar vad jag skall hitta på i år. Du har då lyckats bra ser jag Kanske skall härmas lite vi får se.
Ha en bra dag
Kram Meta

G:a Affären sa...

Tycker du har lyckats väldigt fint med din stjärnkrans! Här blir det bara runda, eller tänkt runda i alla fall.

Kramar /Cia