måndag 8 september 2014

Ny vecka, nya utmaningar .....


.... så var det återigen måndag och ny vecka. En vecka med nya utmaningar :-)


Jag fortsätter på det inslagna spåret, att investera mer tid i min hälsa, bättre kost och motion.
Utöver de sedvanliga passen på gymmet ska jag i kväll testa något som jag inte gjort sen min ryggrehab, för tretton år sedan. Jag ska testa vattengympa! Håll tummarna för att jag har ork att hålla mig flytande hela passet ;o

Till helgen ska vi spela golf med vänner, så jag får nog smyga ner på golfbanan och tjuvträna lite under veckan (när skymningen faller och ingen ser ;o)

Ha en bra start på veckan och en härlig måndag. Tjingeling ♥

4 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Härlig inställning! Vattengympa är fantastiskt roligt tycker jag, ingen träningsvärk får man heller blir bara så skönt trött i musklerna. Lycka till! Kraaaam Pia

Meta sa...

Lycka till med alla dina föresatser. Vattengympa är både bra och skönt. Längtar faktiskt till min börjar igen
Här har vi regn idag, skönt för det dammar i alla land.
Ha det gott
Kram Meta

Elle sa...

Jag testade vattengympa för ett par år sedan. Hamnade i en grupp med gamla tanter och tänkte att jag nog hamnat lite fel...men oj vad jag misstog mig. Tanterna var i form och jag hade svårt att hänga med i deras tempo... :D
Ha en fin vecka, duktiga du!
Kram Elle

Marija sa...

Ser vi fram emot :- )
Kramar