måndag 18 augusti 2014

Det nya svarta ........


....... man kan börja undra om gulfärgad metall inte kommer att vara det "nya svarta" i inredningen ett tag till.

Letar runt lite överallt efter lite nytt, egentligen gardiner, både IRL och på nätet. Gardiner hittar jag inga, men så är det alltid när jag vet jag vill ha. Däremot dyker det upp gulfärgad metall, precis överallt.


Jag vill inte vara sämre, så jag letade fram och samlade ihop mina gulfärgade ljusstakar, införskaffade en gulfärgad skull i helgen. Vips var det ett annorlunda stilleben på öppna spisen :o


Ha en härlig måndag och en bra start på den nya veckan.
Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Meta sa...

då får man ut och leta i gömmorna. kul att byta om lite här och där.
Ha en fin vecka
Kram Meta

Villa Ryttarängen sa...

Det ser ju lite spöklikt och läskigt ut hos dig, fast snyggt. Kraaaam Pia