måndag 7 april 2014

Färgprakt och väldoft .......


........ stora orientaliska mattor i form av balkansippor i alla möjliga färger, uppblandat med vit- och blåsippor (även en och annan rysk blåstjärna orkar trycka sig emellan)


Stora kraftiga kejsarkronor i lysande gult och orangea.


Väldoftande och färggranna hyacinter i allt från vitt och rosa till lila och rött. All denna blomsterprakt har svärföräldrarna i sin trädgård där jag sprang en runda med kameran i helgen.


Innan vi fikade avslutade jag med att lukta mig till de underbaraste av violer och kröp ner längs backen och beundrade deras skirhet.

Ha en härlig måndag och en riktigt bra start på den nya veckan. 
Tjingeling ♥

3 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Gladbilder! Jag behövde verkligen se lite fint. Tack! Kraaam Pia

Meta sa...

Bättre än så som du bjuder oss på kan jag inte få.
Ha en fin vecka
du med
Kram Meta

Scottish Moments sa...

Fina blommor och bilder. Som vanligt :)