tisdag 18 mars 2014

Ombyte förnöjer ......


..... rosa tulpaner är egentligen inte min grej, men formen var så fin att jag inte kunde låta bli ;-) Tillsammans med lite grenar från trädgården får de lysa upp matsalsbordet under veckan.


Efter två och en halv timme hos frisören i går känner jag mig riktigt vårig. Ingen jättestor förändring, ett snagg är ju ändå ett snagg liksom. Men jag har fått tillbaka mina kontraster igen, min egen råttfärg i botten och ljust över.
Av den übersnygga tröjan från Monrow syns ju bara färgen, men det är den HÄR men i mörkare färg då. Läcker dragkedja i ryggen och snygga stjärnor på armbågarna.

Nu kallar köket, som vanligt ;-) Ha en härlig tisdagskväll. Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Alltid skönt att vara nyfrissad. Jättefin tröja ser skön ut. Kraaam Pia

Scottish Moments sa...

Snyggt!!