onsdag 12 mars 2014

Njuter lite extra ....


..... ljumma, sydliga vindar, sol och ljusa eftermiddagar.  Utnyttjar möjligheterna att vara extra tidigt på jobbet för att kunna gå hem extra tidigt. Så här i början när ljuset återvänder, känns det så lyxigt. Jag njuter faktiskt lite extra och jag behöver det.


Satte en deg på jäsning i morse, lagom till jag kom hem var det dags att blanda ihop den, låta den jäsa och nu har jag precis bakat ut bröden. Härligt med nybakat bröd i morgon bitti ;-)


Ha en alldeles fantastisk avslutning på onsdagen och en härlig start på torsdagen.
Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Meta sa...

Bäst att njuta av bara den nu för i helgen skall det bli snöblask igen Jag säger då det april redan
Ha en fin dag i morgon innan blasket kommer.
Kram Meta

HWIT BLOGG sa...

Ja vilka dagar vi haft, så härligt!
Det där härliga vårljuset har du lyckats fånga fint i dina bilder...fantastiskt!
Önskar dig en skön torsdag, snart är det helg igen...
Kram Titti