söndag 2 mars 2014

Lite nytt från köksfronten ......


.... men visst var det så, jag firade min första födelsedag på denna sidan livets mittsträck och känner mig fortfarande inte dag äldre än 30 ;-)


Jag blev bortskämd med ätbara presenter i form av italienska delikatesser, en av Karin Franssons kokböcker och blommor.
God mat och dryck i dagarna två, till mig själv köpte jag en Madeline-form av Marie som ska invigas under veckan.

Fler söndagsbilder i Knaadas Inpsobank hittar du HÄR.

I dag kör vi vårt eget vasalopp i form av slutstädning i dotterns studentlägenhet. Ha en skön söndag. Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Meta sa...

Alla sätt är bra, bara man rör på sig Lycka till.
Ha en bra dag
Kram Meta

Anonym sa...

Madeleineform har stått på min shoppinglista länge nu, måste skaffa. Har aldrig ens smakat kakan, men den låter underbart god i Proust tappning ;)
Ha en skön söndag!
Kram Sara